Eigenlijk is er geen groot verschil tussen klein en middel groot ondernemen; en dan bedoel ik de regels van het boekhouden.
Maar er kunnen periodes ontstaan dat support nodig is om het huidige team te ontlasten. Zoals bij het samenstellen van de jaarrekening en het opmaken van een balansdossier, het maken van begrotingen, overstappen naar ander software pakket of tijdelijke onderbezetting op de afdeling vanwege langdurig verlof.
Dan ben ik jouw rots in de branding. In mijn opgedane werkervaring heb ik te maken gehad met bovenstaande willekeurige voorbeelden en ik laat mij niet zo snel gek maken. Ik kan jouw financiële afdeling ondersteunen tot dat deze weer in rustiger vaarwater terecht komt.
Volledig of gedeeltelijk ontzorgen met betrekking tot financiële administratie
Samenstellen balansdossier en jaarrekening ten behoeve voor de accountant
Opstellen en verzorgen van periodieke managementrapportages met bijbehorende analyses
Opstellen van begrotingen en meerjarig planning (5 tot 10 jaar projecties)
Interim financieel management
Vervanging tijdens langdurig verlof van financiële medewerkers
Bijdrage leveren aan Due diligence projecten bij overnames
Traject begeleiden bij overgang naar ander software pakket
Inrichten en verzorgen loonadministratie